Prepetovka, vas nazor ?

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červenec 21 09:24:03 CEST 2012

20. 7. 2012 v 15:13, "nesvacil na posys.cz" <nesvacil na posys.eu>:

> Dobrý den,
> asi nejtěžší při úderu blesku je nějak zajistit odvedení energie ze stožáru antény. Anténa je připojena nějakým svodem k přístroji a tudy se Vám dostane blesk.
>
> U souseda (nemá bleskosvod) to vrazilo do komínu, ten rozpůlilo (zdění), bratříček šel do wifi antény a ten sjel po RJ45. Odešli mu všechny přístroje ... .

A myslite že by nejaka Ups s lan filtrem toto zachytila?  Nebo nejaka bleskojistka?

kdyz je WiFi anténa jen kousek od hromosvodovyho drátu?

A kdyz nam na baráku zrušili hromosvody a nahradili to stožárem na antenu ktery je nejvyssi... Obavám se že pri zásahu do stožáru odejde s velkou pravdepodobnosti vse pripojene...

> U mě a všude v okolí to odnesly trafa v Ethernetu RJ45. Zřejmě dlouhé kabely naindukovalo se dost a nepřežilo jako notebooky, switche, PC boardy ...

A jak daleko byl vas nejbližší kabel od nejbližšího sousedova mista, kudy se jimal anebo cestoval blesk?

> Jirka

>>> anu-napajecich-siti-do-1000-v/svodice-prepeti-typ-3/1-fazova-sit-tn-s-