OT: DNS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červenec 21 05:06:05 CEST 2012

Zdravim,
  je to trosku slozitejsi.
  1) Klient MUZE poslat dotaz na vsechny servery najednou, nebo muze serializovat (ptat se postupne) podle toho, jak je to nastaveno, alespon v nekterych OS to nastavit jde.
  2) Pokud se pta paralelne, ano vezme prvni odpoved. Jenze kdyz ta odpoved zni "tento host neexistuje", tak ji prijme a ostatni odpovedi, ktere rikaji neco jineho, jiz bude ignorovat. A pokud ma dany OS cachujici resolver, nejakou dobu si to ani nebude overovat novymi dotazy a proste pro nej dany host nebude existovat az do vyexpirovani teto cache.
   Zdravi Pavel