Zelezita voda

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 20 21:09:48 CEST 2012

Tak to znám ale to jsou spise v mem pripade take splasky bordelu z JZD. Nevim kolik ušetříte na tom zachodu, moderni zachodu stačí 3 litry a nez to honit čerpadlem, tak splachnu mestskou...

Pripadne přejdu na pranu a přestanou živit farmaceutickou a potravinarsko zemědělskou lobby :-)

Odesláno z iPadu