Prepetovka, vas nazor ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 20 17:36:33 CEST 2012

Za dřevních dob se A/B řešily jiskřištěm, dokonce pamatuji v síťovkách a
modemech miniaturní jiskřiště, vypadá jako tlustý keramický kondík, ale je
naříznutý. Jinak v poslední době se dělají jiskřiště na PCB

----- Původní zpráva -----
Od: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>

Kdyz to dobre praskne, odejdou i 1/2kg varistory v B prepetovkach.
Ale samozrejme, mensi prepetove pulzy varistory snesou bez poskozeni.
Osobne se mi zda, ze ty tepelne pojistky maji spise funkci kurvitka,
ale zalezi jak to ma vyrobce nadimenzovano, coz podle schematu tezko
usuzovat, zvlast kdyz o tom clovek houby vi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz