Prepetovka, vas nazor ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 20 13:15:25 CEST 2012

>Asi mate pravdu ulomilo se to, protoze to bylo pripajeno k sobe. Myslim si, ze plizek PE vodice mel byt pripajen pres sebe.

... a snad aj znitovany - vid dierky v oboch plieskoch.

Co je vlastne v tom kaptone zamotane? Tipujem, ze TF znamena "thermal fuse" co bude nejaky polyfuse alebo nieco podobne co sa pri nejakom prude zohreje a tym vypne, a kedze sa im nepodarilo zohnat nejaky povodne navrnuty typ, tak ho nahradili kombinaciou PTC a vykurovacieho odporu...

"Paci" sa mi aj ako je spravena ta indikacia s LED...

wek