smartphone s androidem jako modem

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Pátek Červenec 20 10:58:13 CEST 2012

TETHERING?
me jede přes USB, BT i WIFI.

S pozdravem
MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Friday, July 20, 2012 10:51 AM
To: 'HW-news'
Subject: smartphone s androidem jako modem

zdravím diskutující

minulý týden jsem v práci řešil jednoduchou věc (tedy na první pohled jednoduchou ) máme pár zařízení, na které se připojujeme pomocí klasického modemového spojení, v podstatě běžná záležitost dokud jsme měli nějakou analogovou linku. Teď co máme VOIP tak to pochopitelně nechodí a tak jsem si řekli, že zkusíme datové připojení přes mobil – v podstatě každý hloupý mobil se umí tvářit jako modem a jedno zda se na něj napojíte kabelem nebo přes bluetooth pokecáte si s ním ATpříkazy a dělá co chcete. Jaké bylo překvapení, že tohle s androidem proste nefunguje, po bluetoothu podporuje pouze sít PAN a výměnu objektů. Nepřišel jsem na to jak navázat datové spojení se vzdáleným modemem  a sdílet ho s počítačem. Možná je to v době internetu out, ale  jsou situace kdy se to hodí … Neřešil jste  někdo podobnou záležitost ?
Samozřejmě teď na to používáme  jednu hloupou nokii, ale že to android neumí je dost potupa ☺

DJ