Re: USB HUB jako soucastka

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 20 10:47:32 CEST 2012

YI dela i USB2.0 a dokonce i 3.0 HUB IC, pokud toho chcete vice a vadi vam ceny Farnell zkuste eby
zde napriklad 54ks TUSB2046BV a jedne i spostovnym vyjde pod 30Kc.
http://www.ebay.com/itm/54-TEXAS-INSTRUMENT-TUSB2046BV-IC-4-PORT-FULL-SPEED-USB-HUB-32-LQFP-New-/190657433562?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c64118fda

Hutta