vymena jistice

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červenec 19 19:20:26 CEST 2012

Dobrý den,

Koupil jsem minichatičku. Je do ní zavedena 1 fáze jako zásuvkový obvod
(světla jsou lampičky do zásuvky). Na vstupu je zaplombovaný 25A jistič,
a za ním starý bakelitový 10A jistič. Na provoz to celkem stačí. Ale
potřeboval jsem něco pořezat, takže jsem zkusil motorovou řetězovou
pilu. Při pokusu o zapnutí jenom cukla, a jistič vypadl.
Přemýšlím tedy, za co ho vyměnit. Jestli tam dát C10A, nebo B16A.
Myslíte, že by ten C jistič stačil? V jakém stavu jsou rozvody nevím,
ani čím je to natahané. Ale kabely vedou po povrchu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora