OT: aktivator pro vterinak (heptan)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 19 09:50:45 CEST 2012

Těch aktivátorů je víc.

1) typy urychlující vytvrzení
2) typy umožňující slepit neslepitelné povrchy

Typ 2 je možno použít místo typu 1

typ 1 může být líh, isopropyl a pod. ale takovéto urychlení tvrdnutí snižuje
pevnost výsledného spoje o třetinu. Typ 2 má jako aktivní složku heptan,
pomocnou složku isopropyl.

----- Původní zpráva -----
Od: "JP" <dodo.hw na jnc.cz>

Kdyz uz tu je o tom rec, modelari pouzivaji aktivator ve forme spraye
tak, ze neco slepi (bohate napatlaji vterinakem) a az potom to
prestriknou, cimz to vytvrdne.
Je to totez jako aktivator co se aplikuje primo na lepeny material?
Jinak podle nejakeho bezpecnostniho listu je tam skutecne heptan.

JP