RE: Pár dotazů Kke indleTouch

Miroslav Kalina miroslav.kalina na styrax.cz
Středa Červenec 18 16:00:00 CEST 2012

        Zdravím,
        Cca před půl rokem vyšel upgrade systému, co to umí (dřívější verze
neuměla), Kindle si upgrade sám zjistil, nabídnul, provedl, teď umí.
        M.Kalina

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kosta
Sent: Wednesday, July 18, 2012 3:55 PM
To: HW-news
Subject: Pár dotazů Kke indleTouch

Vím, že tu je několik uživatelů této čtečky, tak si dovolím pár dotazů:

Je nějaká cesta jak organizovat knihy do adresářové struktury?

A -- Abercrombie --kniha
                  --kniha
   -- Adam ---------kniha
           ---------kniha
B -- Beran --------kniha
            --------kniha

Z -- Zeman --------kniha
            --------kniha
            --------kniha

Zatím mám dojem, že se to nijak nedá, leda tvorbou kolekcí, ale to je
již při pár desítkách knih dost úmorná práce a stejně to umí jen jednu
úroveň, já ptřebuji alespoň dvě

Řešením se zdá být alternativní fw Duokan, jenže ten jsem nikde nenašel
jinak než v čínštině
respektive po instalaci mám volbu jazyka zašedlou (zakázanou). No ať
hledám jak hledám
tak nikde se nemůžu dopátrat žádného postupu jak tak angličtinu/češtinu
dostat

S pozdravem
Kosťa