Re: Shořela UPS Fortron - asi trafo

Jiří Novotný hfmcons na gmail.com
Středa Červenec 18 11:19:12 CEST 2012

Line Interactive`s od APC jsem provozoval s různými aku, i s auto. U
některých bylo dobíjení řešené jen přes LM317 a tomu odpovídala doba
nabíjení, ale s 1A + se docela dá. Jinak byly potíže s delší dobou
provozu na silnější aku, takže se oplatilo dát malý větrák, ale
většinou fungovaly i bez větráku.
K té Fortronce(aspoň nějaké) by se asi hodilo schéma, ale pokud je
přerušené vinutí, tak asi ani nebude schéma potřeba, stejně se bude
muset rozebrat či sehnat druhé trafo.
S pozdravem,
Miloš Dašek