RE: Shořela UPS Fortron - asi trafo

Josef Šíp sip na raab.cz
Středa Červenec 18 11:07:55 CEST 2012

Problem soucasnych UPS je ten ze jsou presne dimenzovane na kapacitu pouzitych akumulatoru.

Proste nez se baterka za x min vybije ohreje se trafo a chladice tak akorat na bezpecnou mez, tj.

ruku uz na tom neudrzite.

Zkouseli jsme merit tuto APC BH500INET http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=bh500inet

a trvaly vykon, ktery je schopna dodat aniz by za chvili shorelo trafo a FETy je kolem 40-50W.

Pokud je odber takto nizky tak se da pripojit gelovy akumulator o velke kapacite a tim umerne prodlouzit dobu zalohy.

Kde potrebujeme dlouhe doby zalohovani, musime davat on-line UPS kde zvetseni kapacity baterek

externimi akumulatory nevadi.

Kdyby nekdo vedel o lepsim reseni rad ho vyzkousim, vetsinou potrebujeme zalohovat 100-300W ale s dobou

nekolik hodin.

J.S.