3D tiskarna - tisk dilu pro RepRap

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Červenec 17 18:45:25 CEST 2012

Majitel tiskarny zde je :-), ale tisk cele sady je tak narocny na cas a mnoho ruznych pokusu nez dojde k perfektnimu serizeni stroje, ze odmita dily tisknout. Je daleko levnejsi a spolehlivejsi si je objednat od nekoho, kdo si tim primo vydelava a tuhle fazi uz ma davno vyresenou. Ja osobne jsem kupoval na http://reprap-fab.org/shop/index.php a mohu jen doporucit.

Pokud byste chtel kouknout na me postrehy ze stavby, tak je najdete na strankach:
 http://jakub.serych.cz/RepRap

Jakub Serych