Re: Maly barevny displej (z mobilu?)

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Červenec 16 18:21:38 CEST 2012

LCD z mobilu se staly legendou z jedineho duvodu a to je cena a dostupnost.
Displ. od SOS prijde na 375Kc +DPH + postovne a je jednobarevny
Podobne velky LCD z mobilu vas prijde na 5$, v kusovce poridite bez DPH a postovne kolem 2$ z ciny vychazi levneji nez postovne z vedlejsi ulice.
Jako bonus mate barevny LCD.
Konektory k LCD z mobilu jde celkem bezne koupit na Ebay.

Hutta