LED svetlo

Pondělí Červenec 16 07:58:57 CEST 2012

Koupil jsem asi za stovku čelovku v Bille a taky už tam asi dvě LED
(bílé) odešly, resp. přestaly svítit. Zapojení jsem nezkoumal i když
rozebrat se to dá dobře.

A ještě jedna zkušenost, LED pro signalizaci svítily na rozvaděči
zřejmě trvale několik let. Jsou to celé kompaktní moduly pro signálku,
uvnitř je vestavěný sériový odpor + usměrňovač (+ možná ještě něco),
jmenovité napětí je 24V AC/DC. Jedna LED přestala svítit úplně, tak
jsme tam dali novou (stejný typ modulu) a na první pohled nová svítí
víc než ty staré - očividně se časem vysvicují.

P.K.