[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Sobota Červenec 14 21:39:09 CEST 2012

Zdravim, dnes mi shorela na stavbe tolik opevovana, slavna uhlova
bruska, flexa a rozbrusovacka 230mm znacky Parkside z Lidlu. Musim
koupit tedy novou, bud Makita, nebo Narex. Cinsky vyrobek znacky shunt
uz nechci. To co je pro me kriterium, je dostupnost ND k temto flexam,
nepredpokladam totiz ze by se mi ani jednu z tech dvou v pripade
jakekoliv zavady povedlo vyreklamovat. V ND vyhrava Narex, ale zas je
drazsi. Mate nekdo zkusenost, jak je to s dostupnosti dilu na Makitu? A
proc je Makita levnejsi nez Narex? Je to vyssi efektivitou vyroby, nebo
setrili na platech, ci na pouzitem materialu (katovali kosty)? Jestli
mate zkusenosti podelte se s nimi prosim. Flexu pouzivm na stavbe RD a
reze beton, cihly, ocel, tedy samy prach. Diky
Karel M.