Programovani xc9500xl

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Červenec 13 10:25:46 CEST 2012

Tak tento programator pouzivam (akurat je cierny), urjtag cez neho vie
naprogramovat vsetko, k comu ma subor s definicami. Takze nieje to
obmedzene len na altera chipy. CPLD od Xilinxu to zvlada urcite.
Niektore su v urjtag zadefinovane, nieco som si dorabal a tiez jeden
Altera CPLD som si musel dorobit. Ako to ide na 64-bit windows ale neviem...

Jaro