Vectorovy analyzatror ala V N W A

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červenec 12 23:53:11 CEST 2012

no on uz aj ten generator je viacej o software ako o tom dds cipe. A
vektorovy analyzator je hlavne o software. Ta mala VF cast je dolezity,
naozaj zanedbatelny kus prace oproti tomu co treba urobit na strane
software aby ste vedeli hocico odmerat.
Ako som vravel nechcem vam brat motivaciu, ale ak chcete aspon jeden
projekt dotiahnut do konca tak sa treba sustredit prave na ten jeden
projekt.
Operakov, zmiesavacov, detektorov, ddsiek, zosilnovacov, alebo
atenuatorov su na trhu mraky. Obkreslit blokovu schemu s tym ze sa
pouziju trochu lepsie suciastky vam ale funkcne zariadenie neda,
dolezite su vzdy prave tie detaily. Ci pouzijete zmiesavac A alebo
zmiesavac B je pre uspech takehoto projektu irelevantne.
Ten dds cip stoji nejakych 10$ co je naozaj zanedbatelne oproti zvysku
konstrukcie. To tam mozete pridat este asi 20 roznych inych pristrojov,
lebo kazdy obsahuje nejaky dds cip.
Inzinieri sa snazia svoje dielo vzdy vylepsovat a neustale rozvijat, ale
v jednom momente to cele treba zastavit a sustredit sa na dotiahnutie
veci do funkcneho konca :-)
b.