Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 12 17:59:15 CEST 2012

 12.7.2012, 17:55:12

K reseni ulohy schazi popis, jak maji byt orientovane zamky.
Pokud musi byt oba zamky napr. "dovnitr", pak musi byt oba dovnitr a
zbyvajici 3 moznosti jsou spatne.
Pokud je predepsana poloha zamku jeden dovnitr, druhy ven, pak jsou
dve moznosti dobre (po otoceni kabelu pri montazi) a "pouze" dve spatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz