Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 16:58:26 CEST 2012

2012/7/12 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> No, to mozno, ale tu mi ide len o tu orientaciu, t.j. kabel je odstrihnuty dobre (resp. urcita mala) a konektory su zaseknute presne na koniec a kolmo.

Pridam sa aj ja. Mne to vychadza na 25%. Prvy konektor moze nalisovat
ako chce a druhy musi mat zhodnu orientaciu (hore/dole aj
vpravo/vlavo), to je tych 25%.
Vratim sa k tomu, ze prvy moze nalisovat ako chce - ak nalisuje druhy
v rovnakej orientacii k prvemu, da sa cely kabel otocit tak, aby bola
poloha kabla spravna.

miro