Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 12 16:48:07 CEST 2012

No, to mozno, ale tu mi ide len o tu orientaciu, t.j. kabel je odstrihnuty dobre (resp. urcita mala) a konektory su zaseknute presne na koniec a kolmo.

4 moznosti na jednom konci neznamenaju 4x4 kombinacii co sa tyka funkcnosti.

wek