Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 16:00:26 CEST 2012

Nas "francuzsky robotnik" je tri stvrte vyrobnej haly a je slovensky
:-) Ze by migracia pracovnej sily? :-)

J.S.

Dňa 12. júla 2012 15:47, balu na home <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: