maly diferencial

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 01:51:45 CEST 2012


A dat pohon na predek uz asi nejde... Byl by jeden a diferencial netreba.

Dne 12. července 2012 0:05 <hw na itherm.cz> napsal(a):

> to je prave otazka, neni jiste ze oba motory budou v zaberu, pripadne
> jestli mi to dovoli zatocit.
> aby s toho pak nebyl tank bez pasu.
>
> prohodit buzeni je podle me blbost, motory jsou BLDC a elektronika
> potrebuje vedet jak jdou faze a v jake je poloze motor
>
> Pavel
>
> ----- Original Message ----- From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Thursday, July 12, 2012 12:01 AM
> Subject: Re: maly diferencial
>
>
>
> s motorem na každé kolo se nemusíte trápit, ten se v zatáčkách řeší sám a
> pak diferák není potřeba. Zajímavá situace by však nastala, kdybyste
> vzájemně prohodil zapojení budících cívek sériového motoru, to byste měl
> pak
> diferák i se všemi nectnostmi.
>
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: <hw na itherm.cz>
>
>
> premyslel jsem i o pouziti dvou motoru, ale nevim jak by se to chovalo,
> hlavne v okamziku kdy kazdy motor by mel vlastni ridici jednotku
>
> ______________________________**_________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/**listinfo/hw-list<http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
> ______________________________**_________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/**listinfo/hw-list<http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20120712/48d09da4/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list