maly diferencial

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 12 00:16:35 CEST 2012


Aha, BLDC je derivační. Ale i s derivačním to půjde, vždyť on nemá tvrdou 
charakteristiku jako synchronní a síle působící při zatáčení skoro 
stejnoměrně "uhne" k nižším/vyšším otáčkám, takže v zatáčce to bude jako 
diferák a v terénu v podstatě jako by byl vypnutý.

----- Původní zpráva ----- 
Od: <hw na itherm.cz>


to je prave otazka, neni jiste ze oba motory budou v zaberu, pripadne jestli
mi to dovoli zatocit.
aby s toho pak nebyl tank bez pasu.

prohodit buzeni je podle me blbost, motory jsou BLDC a elektronika potrebuje
vedet jak jdou faze a v jake je poloze motor

Pavel

----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 12, 2012 12:01 AM
Subject: Re: maly diferencial


s motorem na každé kolo se nemusíte trápit, ten se v zatáčkách řeší sám a
pak diferák není potřeba. Zajímavá situace by však nastala, kdybyste
vzájemně prohodil zapojení budících cívek sériového motoru, to byste měl pak
diferák i se všemi nectnostmi.


----- Původní zpráva ----- 
Od: <hw na itherm.cz>


premyslel jsem i o pouziti dvou motoru, ale nevim jak by se to chovalo,
hlavne v okamziku kdy kazdy motor by mel vlastni ridici jednotku



Další informace o konferenci Hw-list