Mobil pod vodou

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Červenec 11 20:46:54 CEST 2012

Dobrý den,

A díval ses do něj někdy před tím zmoknutím? Opravuju mobily už pár let,
a každý druhý, starší než cca 2-3 roky po rozebrání vypadá podobně :-)
Plechové stínící děrované krytky mají podobný povrch. Zřejmě v nich
kondenzuje voda, dostává se dovnitř pot, apod. a potom dojde k podobné
korozi, i když ten mobil dál funguje. Jestli se ti válí doma nějaké
staré mobily, tak se do nich podívej, jak vypadají uvnitř. Já bych
tipoval, že voda, která natekla dovnitř tam něco zkratovala, a potom
mobil přestal fungovat. Ale ta koroze tam mohla opravdu být už dlouho.

Opravoval jsem spoustu mobilů, které spadly někam do čisté sladké vody.
Pokud majitel vyndal okamžitě baterku, tak se dal telefon i po delší
době než mi ho přinesl opravit. Když baterku nevyndal, tak byl celkem
problém, ale úspěšnost byla také dost velká. Nejhorší je mořská voda.
Tam je úspěšnost opravy celkem nulová, pokud se voda dostala až dovnitř :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora