Zelezita voda

David Franc taunus na seznam.cz
Úterý Červenec 10 21:45:27 CEST 2012

Velmi dobře funguje Savo na bazény, já dávám tak 1 uzávěr do studny 1x za
14dnů - ale chce to vyzkoušet. Ve studni něco pravděpodobně zůstává, ale
voda je čistá. Bude to chtít asi časem vyčistit, sám se na to taky chystám.
Měl jsem kdysi rozbory před a po savu a obsah železa klesl min 10x.
O vhodnosti řešení zde můžeme diskutovat (my tu vodu stejně nepijeme, jde
hlavně o praní,mytí atd.). Mě to kdysi poradila známá co dělala rozbory
vody.

David Franc

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Lubor Otta
Sent: Tuesday, July 10, 2012 12:02 PM
To: HW-news
Subject: ot: Zelezita voda

Zdravím konféru.
Tchán má na chatě studnu, ve které je železo a mangan. Zvažuji nějakou
nenáročnou metodu na úpravu vody. Ionexy i reverzní osmózu jsem zavrhl
pro značné provozní náklady. Napadlo mně položit do studny vzduchovací
kamínek jako do akváriíí a komresorem z ledničky tam bublat, třeba jenom
na noc. Myslíte že by to pomohlo, tak že by případné vysrážené produkty
šly zachytit běžným filtrem???
Lubor