Hladanie SMD smetia podla znacenia

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 10 18:50:57 CEST 2012

 10.7.2012, 18:46:44

Pred casem jsem z nejakeho odkazu na MCU stahnul jakejsi
smd-codes-databook, cca 2500 stran !!
Bohuzel, ani tam vase zkratka neni, nejbize jsou nasledujici 2
polozky:

BLA MAX16056ATA23+ Vdet IC 2.3V±2%, MR, Reset PPO, WDT
BLA XC9237F3ADER DC DC IC PWM PWM/PFM, st dwn, 3.05V±2%, 600mA, 3MHz, Vin>1.8V, HSST, CL

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz