OT: Starsi grafika na hry

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červenec 10 11:36:11 CEST 2012

Zdravim,

nevali se doma nekomu nejaka starsi grafika pouzitelna na bezne hry?

Deti maji svoje PC, ktere jsem jim slozil na skolni veci, ale odmitam
jim sponzorovat hrani her. V PCcku maji MB Asus M2A-VM s integrovanou
grafikou, ale ta evidentne staci jen na nejake uplne trivialni hrani.

Nova sice stoji cca 700Kc, ale to je pro jejich prijmy z kapesneho
docela darda, tak jsem rekl, ze nebudu za herodesa a poptam se, zda by
nekdo neco nemel bazaroveho.
Kolega mi slibil starsi GE 6800XT za 200Kc, ale nakonec zjistil, ze ji
bud uz nekomu dal a nebo je nekde zalozena a nemuze ji najit - takze
deti jsou zklamane.

Kolem me moc lidi hry nehraje tak se ptam tady...

Na MB je volny slot PCIexp 16.

--
Radek Vicek