Re: Re: Kamerový modul na dvě kamery

Martin Koutny matesmk na seznam.cz
Úterý Červenec 10 09:04:53 CEST 2012

Já bych potřeboval právě to duální řešení s výstupem na kamerový port pro
rychlý vývoj sw. Proto se mi to řešení, co jsem  poslal, docela líbilo.

Na webu jsem viděl i řešení, kde se jednoduché a levné kamery "vykuchaly" a
spojil se hodinový signál. To ale ani není ono :-) Přiznám se, že nejsem v
hw moc kovaný a o kvalitu těch snímků a různé nastavení mi ani moc nejde.
Klidně to může být černobílé.

Potřebuji synchronní snímky se širokým záběrem a nízkou hladinu ostření.
Záběr a ostření snad zajistím čočkami a na synchronní snímky bych rád
nějaký takový duo modul. :-)

martin