Kamerový modul na dvě kamery

Martin Koutny matesmk na seznam.cz
Úterý Červenec 10 07:57:50 CEST 2012

Dobrý den,

snažím se hledat kamerový modul, který poskytne synchronní obrazový výstup
ze dvou kamer. Našel jsem tento, který je relativně levný, dají se mu měnit
čočky a poskytuje jeden obraz složený ze dvou kamer.

https://www.leopardimaging.com/uploads/LI-M024DUAL.pdf

Parametrově mi celkem i vyhovuje. Přesto bych se vás chtěl zeptat, jestli
jste nenarazili někde na něco podobného či dokonce něco podobného
nevyužíváte. Rád bych si udělal přehled jestli jsem na trhu něco přehlédl.
Cenově bych se rád pohyboval pod hranicí 5000,-.

Chtěl bych to propojil s BeagleBoardem pro další zpracování.

díky, krásný den

Martin