Jak na msice na ibisku

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červenec 9 23:27:53 CEST 2012

Jo.

Tabák (ten nejlevnější, nějak prý necelých 40 peněz) v pytlíku, kolik ho
tam mohlo být - 20g?, 1,5 litru vody, povařit cca 10 minut, slít přes
cedník do PET lahve, přidat trošku saponátu na nádobí jako smáčedlo.

Na růžích to mšice zabíjí 100% (postřik malou sprayovou nádobkou s ruční
pumpičkou).

Alespoň je ten pokrytecký, státem nejen trpěný průmysl k něčemu užitečný.

---
Jirka