Jak na msice na ibisku

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Červenec 9 22:36:37 CEST 2012

mam pocit, že letos jsou na všem - svestky jsem strikal dvakrat. Mam tu
smulu, že mi je tam nasadi mravenci a tak jsem kmeny nad zemi natrel nejakým
lepem, aby tam mravenci nelezli. Kazdopadne v dostecnem case dokazi naprosto
zlikvidovat cely strom. Letos jsem strikal Pirimorem a pochcipali, minulý
rok jsem dostak něco eko od máti - to fungovalo líp,ale bohužel nevím co to
bylo. Někde jsem četl, že pomůže i jarová voda - rozpusti ten jejich
ochranny povlak a pochcipaji taky.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Hracek
Sent: Monday, July 09, 2012 10:16 PM
To: HW-news
Subject: OT: Jak na msice na ibisku

Zdravi toto diskuzni forum z trochu off topic otazkou.

Mam doma 20 let stary ibisek na kterem se objevily msice.
Nevite jak se jich zbavit? Nerad bych o ibisek prisel.
Zkousel jsem ruzne postriky jako FAST M "Pripravek na ochranu rostlin" ale
nic.
Nemate nekdo nejakou radu?

--
Best Regards / S pozdravem