Prevod WiFi signalu pro Notebook pomoci AP

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červenec 9 21:18:51 CEST 2012

Podle mě to jde i jinak,  např. 1x WL-5460AP v režimu repeater (s jednou
anténou, což je otázka, zda vyhoví a s poloviční rychlostí), nebo 2x
totéž propojené ethernet kabelem a každý s vlastní anténou, jeden v
režimu klient, druhý access point.

Třeba http://www.alza.cz/ovislink-wl-5460ap-wifi-d56554.htm

---
Jirka