OT: Lepidlo Bondic

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 9 11:00:15 CEST 2012

Lepidla vytvrdzovane UV ziarenim sa v priemysle pouzivaju uz dlho a
nie je to velka vzacnost. Okrem menej tradicnych aplikacii ako je
napriklad lepenie skiel v ponorkach (na to poukazoval nas dodavatel
lepidiel) trebars az po napriklad lepenie optickych vlakien s
Braggovou mriezkou do skleneneho teplotneho senzora u nas. UV lepidla
su skvela vec, ale treba vediet kedy a preco ich pouzit.

Druha vec je kvalita lepidla. Od toho Bau-bazmeku by som vela necakal.
Kvalitne lepidla stoja pomerne dost a vytvrdzovacie lampy este viac,
lebo to nie je len jedna UV LEDka napajana "silou 6V".

Ono je to podobne ako so sekundovymi lepidlami. Daju sa kupit kvalitne
lepidla, trebars Loctite 406 alebo Loctite 480 (s prisluchajucou
cenou), ale aj lacny shit za 10 centov pri pokladni v Lidli, ale
lepeny spoj odpadne skor nez vytvrdne. Okrem toho - u kvalitnych
lepidiel je 80% uspesnosti priprava lepeneho povrchu.
Neda sa cakat, ze niekde kydnem nejake lepidlo a bude to drzat.