[OT] podnikani - vraceni zahranicniho DPH - elektronicky podpis

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Červenec 8 23:35:40 CEST 2012

Zdravim,
da se to udelat pres danovy portal na Ministerstvu financi, potrebny je
elektronicky podpis ( ten lze ziskat za par desitek minut na poste).

Ale  mozna jednodussi bude vyuzit ty zprostredkovatele.

Ja mam zkusenost, kdy po Electronica Mnichov 2010 jsme zadali vraceni dph ze
3 faktur ( dph 100, 100, 1000 euro) pres ten danovy portal a vratili nam ze
dvou a tu treti ne. Asi uhodnete kterou ne .. tech 1000euro nam nedali.
A ted komunikujeme z Danovym uradem, ja anglicky, oni na mne nemecky ( a
nemecky neumim), takze komplikace.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862