Re: GPS normál - cviceni ze statistiky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Červenec 8 12:18:47 CEST 2012

> M12 ma cenu kupovat jen pokud k ni hodlate dodelat "zpozdovaci
> linku",ktera bude 1pps korigovat podle datagramu z M12.
> Zpozdovaci linka se bezne dela s nejkym pidi procesurkem a
> http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/2608
> Bez totoho bazmeku nema M12+ moc vyznam, 1pps ma v realu jen asi 3x
> vyssi strmost hrany 1pps nez bezne GPS moduly.

Nebo s tim staci pocitat pri navrhu celeho zarizeni a ty korekce co
posila M12 zapocitavat do regulacni odchylky. Jinak by me zajimalo co
si predstavujete pod pojmem bezny GPS modul. V mych predstavach je M12
porad o pul az jeden rad lepsi nez to co leze z beznych modulu, i bez
te korekce. 1sigma 1PPS mi tu vychazi 13e-9.

Lukas Burda