OT Prekvapko v husim krku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červenec 8 11:30:08 CEST 2012

Asi se jim líbilo teplo. Když měla naše užovka teprve asi 20 cm, tak přišel
podnájemník, že utekla. Po dlouhém bádání se ukázalo, že je narvaná mezi
pletivem o objímkou v lampičce a rovnoměrně vyskládaná po její horní straně.
Od jisté doby už nespoléháme na pletivo a přes větrací okénko leží asi 5 kg
kamenný bloček s gumovými nožičkami vysokými tak akorát aby škvírou prošla
plochá šňůra.

Ale když už se tu bavíme o hadech, tak by mě docela zajímalo, co jsem včera
viděl na Jindřichohradecku: 50-60 cm dlouhý a cca 1 cm tlustý, barevný asi
jako užovka červená, spíš víc do oranžova. Kulaté, ostře ohraničené skvrny.
Za hlavou vyloženě kolečka, dále na zádech byly myslím nějak pospojované, to
už si napamatuji. Vyhříval se na cestě a když jsem přišel blíž, zdrhnul do
trávy.

PH

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
Jednou jsem instaloval osvetleni do hadiho teraria. Jestli v nem byly
uzovky nebo jine cervene potvory uz nevim ale svitidlo bylo bezne
kancelarske
zarivkove 4 * 36W.
Druhy den mi vola majitel, ze jsem to asi nejak blbe pridelal, ze to
upadlo.
To bylo dost prekvapeni, snazil jsem se, v ramci moznosti udelat to
poctive. No prijedu a cumim. Fakt svitidlo visi jenom na dratech.
Vezmu za svitidlo, sakra je nejak nezvykle tezky. Sundam kryt a uvnitr
plne hadu, omotanych kolem tlumivek, propletenych mezi draty. Ani tech
230V st. jim nevadilo. Odhadem tak 50kg zive vahy, neni divu ze to
hmozdinky v sadrokartonu neunesly.
Nakonec jsme spolu s majitelem musely udelat kolem svitidla kryt z
jemneho pletiva. I pres znacnou estetickou ujmu takoveho reseni to
byla jedina moznost, jak zabranit tem potvoram aby se do svitidla
v jednom kuse nelezly.