UPS APC - jak nastartovat pri vypnutem proudu?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Červenec 7 13:48:14 CEST 2012

Kdysi jsem zkoušel přinutit k zapnutí a běhu pod zátěží bez sítě nějakou
Online Smartku úpravou v obvodu proudového trafa, nějak to fungovalo ale
byly s tím nějaké další problémy, tak se to nakonec nedotáhlo do konce.
Podrobnosti si už ale nepamatuju.
Offline APC-čka by měly jít zapnout i bez sítě a pod zátěží taktéž
podržením tlačítka.
S pozdravem,
Miloš Dašek