OT: Google Chrome je vir?

Jindroush kubecj na asw.cz
Středa Červenec 4 22:50:27 CEST 2012

Tak zase proc... ten instalak udela presne to, co si clovek odsouhlasi.
Ano, je to pred-vybrano a jsou pro to dobre duvody. Bohuzel, zajmy
uzivatelu a producentu se obcas lehce rozchazeji.

Ten trojan beru jako pomerne znacnou hyperbolu - je to videt na prvni
pohled, ze ho tomu nekdo nevenuje, za to muze management? ;)