Senzor pohybu

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Červenec 4 18:38:26 CEST 2012

Otrasove snimace mavaju bezne nulovu spotrebu. Nim sa zapne napajanie MCU.
Ten si ho uz potom podrzi zapnute potrebny cas a neskor sa vypne. Teda
kludova spotreba = 0.

                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Rychtařík"

Potřeboval bych nakopnout. Hledám nějaký senzor, který bych mohl
připojil k MCU a umožnil by mi probuzení procesoru ze spánku. Samozřejmě
by to mělo být něco s minimální spotřebou. Chci dělat bateriové
zařízení, které se probere po tom co ho obsluha vezme do ruky. Mám
nějakou představu, ale nedaří se mi najít nic rozumného.