OT: Google Chrome je vir?

Středa Červenec 4 14:53:45 CEST 2012

Dobrý den,
nechápu to, ale už potřetí se mi tady sám nainstaloval Chrome. Sice vím
že to není špatný prohlížeč, ale štve mě že se tam vždycky objeví sám.
Takže už z principu - proč se tak snaží se mi tam nainstalovat? Zase
nějaké bonzování? Mám Windows7 a myslel jsem si, že proti takovým věcem
jsou odolné. Moje žena tvrdí že to neztahovala a zrovna včera jsem si
všim, že po vypnutí se objevila modrá obrazovka se spoustou psaní které
bylo pryč než jsem si došel pro brejle :-( Pak mi to napsalo že systém
byl spuštěn (nebo co) po neočekávaném vypnutí. A mám ho tam zas. Dá se
tohle nějak zakázat?
Anděl