Re: OT: Higgs... Ma ho tam?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Červenec 4 10:43:01 CEST 2012

Jsem si zceal jist, ze nedostane, pokud se nepletu tak ani CERN nena zarizeni na prime pozorovani  bossonu sampanskeho, cili jej nemuze ani prodavat ci rozdavat, jelikoz by se dopustil klamani spotrebitele.
Zamerne opomijim fakt, ze drzeni jaderneho materialu a rtuti je podle EU hrdelni zlocin.

Hutta