OT: zase Velky Bratr

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Červenec 3 22:37:10 CEST 2012

Nemyslím si, že právě v technické či jinak odborné konferenci většinu
zůčastněných baví diskutovat o politických svinstvech než o práci a
nápadech. Není ale možné si nevšimnout, že prázdné sklady, neklid k
práci a kradení myšlenek(patentů) právě s danou odbornou činností
významně souvisí.
S pozdravem,
Miloš Dašek