OT: zase Velky Bratr

Úterý Červenec 3 18:40:17 CEST 2012

Ve Španělsku je povinná klimatizace ve všech autech vyrobených od (?)
roku - minimálně 3 roky to budou.
Mám dojem že v Itálii se zase platí pokuta za to, když necháte běžet
motor ve stojícím autě (aby vám šla klimatizace). No je pravda že pokud
se pečete ve stojícím autě, většinou moc nehod nezpůsobíte.
Anděl