Pasnove a krystalove filtry?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Červenec 3 17:30:21 CEST 2012

To se dá snadno zjistit. Pokud nemáte VNA tak generátorem a VF
voltmetrem nebo stačí VF sonda, osciloskop a pod. Krystal zapojíte mezi
generátor a VF voltmetr. A pak hledáte rezonance - tedy kmitočty kde
signál krystalem "prochází". Pozor - ty rezonance jsou velmi úzké.
Musíte ladit velmi jemně abyste rezonanci nepřehlédl.

     Martin.