OT: zase Velky Bratr

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 3 13:22:35 CEST 2012

To je asi jako bezpecnostni pasy obecne...
Jakakoliv diskuze postrada vyznam. Na jednu stranu je to super vec, ale
prave povinnost porizovat si super veci nad tim vytvari ten cerny mrak.
Ja se treba v aute poutam jen vyjimecne, ale presto MUSIM. Takze bud
zrusime vsechny povinnosti, byt jen v dobre vire, nebo zavreme usta a
proste budeme mit v aute ecall, ktery nam snizi pocet umrti na cestach a
prinese byznys nekolika reklamnim a nehodovym firmam, nic vic, nic min.

P.