anemometr WH1080 pocet impulsu a rychlost vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 3 01:15:40 CEST 2012

Zdravim,
  koupil jsem kdysi tenhle anemometr
http://hadex.cz/t114-anemometr-k-meteostanicim-wh1080-a-wh1090/
vim, ze ho tu nekdo taky mel nemate nahodou nekdo, tabulku s poctem
impulsu a zavislosti na rychlosti vetru.

Zkousel jsem to ocejchovat sam a zatim jsem pohorel, na realnem vetru s
rucnim merakem, ktery lita nahoru a dolu to cejchovat nelze, kdyz jsem vzal
ventilator poradny tak mi to stejne kmitalo, nedokazal jsem se ustalit ani na
rucnim meraku ke kterem jsem chtel cejchovat na stabilni hodnoty.

Jeste me napadlo to nejak spocitat, ale uplne nepredpokladam, ze kdybych vzal obvod
co opisuje vrtulka a spocital cas, ze to bude odpovidat rychlosti vetru nebo jo?

Me to vcelku uplne nevadi graf mi z toho pada, abych vedel jak moc fouka pro windusrfing,
ale kdyby to alespon trochu sedelo s realnymi hodnotami byl bych asi radsi.

Diky
  Zdenek Aster