Samovybijaci prud NiMH

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 2 14:16:47 CEST 2012

To je presne taka divna funkcia ze to treba hladat u Maxima... a skutocne, vyguglil som MAX1601x, presne na tento ucel, a to do 72V... :-)

Samozrejme plati vsetko co bolo o Maximovi povedane, kupit sa da z celeho radu momentalne len MAX16013 a predpokladam, ze ked sa vypreda tych cca 20k kusov co ma dohromady Mouser a Digikey, tak ak to dovtedy niekto vo vagonovom mnozstve neobjedna tak uz to nikdy nebude...

wek