Samovybijaci prud NiMH

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červenec 2 12:51:00 CEST 2012

Dobry den,

tak toto je problem sam o sebe. Ked som vyberal nejake komparatory a
referencie, tak z diskretnych suciastok som sa pod 1.5mA nedostal.
Vyrabaju sa aj nejake integrovane obvody s komparatormi a referenciami
ale tie zase idu len do max. 11V a to je malo, pretoze pracovne
napatie z nabijacky je 12V. Druhy aspekt je maximalna jednoduchost,
takze idealne jeden IO a par odporov, pretoze to ma byt male a
prenosne.

A.