Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červenec 1 21:25:05 CEST 2012

a samotna logika bezi na stovkach MHz. niektore obvody dokonca az na
2-3GHz. Je to velmi zaujimava logicka rodina. Pouzivame ju pomerne
hodne. Kolega z toho pred asi 15 rokmi nadratoval niekolkotapovy fir
filter z diskretnej logiky, vtedy bezal na 80MHz so sirkou zbernice 8
bitov. V tom case sa to este inak nedalo vyriesit.
b.